czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
Chcę dokonać WYMIANY zamówionego produktu.
W jaki sposób i po jakim czasie pieniądze wracają na konto w przypadku ZWROTU?
Otrzymałem informacje o ANULOWANIU zamówienia.
Jeżeli to sprawdziłeś i błąd jest po naszej stronie, napisz na [email protected] postaramy się naprawić ten problem.
Nie otrzymałem swojej paczki w ciągu 14 dni od zakupu.
Otrzymałem niekompletne zamówienie.
Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego.
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.
Czy można zapłacić przy odbiorze?
Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.
Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?
O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter i social media. Obserwuj GUGU na: