Szukaj

FAQ

czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:


- Czy wrócą bluzy HOODIE GUGU, czapki GUGU?

Tak, wrócą. Regularnie uzupełniamy magazyn. Kolekcja GUGU nie jest "limitowana", jeżeli brakuje rozmiaru - oznacza że czekamy na jego dostawę

- Czy będą nowe wzory?
Tak, pracujemy nad nowymi rzeczami. Pojawią się we właściwym czasie.  


- Czy wróci merch DZIECI DUCHY?

Nie, ta kolekcja była ściśle limitowana. Nie wróci już nigdy na nasz sklep.

- Czy będzie kolekcja damska?

Razem z rozwojem marki GUGU, będziemy stawiać kolejne kroki, dokładać kolejne cegiełki - jedną z nich będzie kolekcja specjalnie dla kobiet.

- Czy będzie wysyłka za granicę?

Tak, w przyszłości planujemy otwarcie granic GUGU i wysyłkę poza granice Polski. 

- Czy będzie płatność przy odbiorze?

Na razie nie przewidujemy płatności przy odbiorze. Ale rozważymy w przyszłości tę metodę płatności. Póki co - tylko przedpłata online.

- Czy będą paczkomaty?

Tak. W przyszłości rozważymy też opcje innych metod dostaw, tak abyście mieli większy wybór w odbiorze swoich zamówień.

- Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie: PŁATNOŚCI 

- Nie zdążyłem kupić interesującego mnie przedmiotu, czy jest szansa, że pojawi się ponownie w sklepie?
Jeżeli chodzi o merch "DZIECI DUCHY" to nie. Ciuszki z kolekcji "GUGU" niebawem ponownie trafią na sklep. Pojawią się również nowe wzory i ubrania.

- Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?

Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@gugushop.pl. W wiadomości prosimy o podanie:
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego. 
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.

- Czy będzie możliwość ponownego kupienia płyty "DZIECI DUCHY"?

Tak, niedługo w Naszym sklepie pojawi się taka możliwość.

-  Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.

Prosimy o kontakt przez kontakt@gugushop.pl, zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).

- Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?

Prosimy  nie dzwonić z takimi pytaniami. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter, grupę na FB, Instagram czy profil na FB.

→ FACEBOOK GUGU

→ INSTAGRAM GUGU

→ GRUPA GUGU

TWÓJ KOSZYK

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj