FAQ

czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:


- Chcesz dokonać WYMIANY zamówionego produktu?
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na kontakt@gugushop.pl i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany. 

- Otrzymałem informacje o ANULOWANIU zamówienia.

Jeśli otrzymałeś takiego maila to sprawdź, czy nie złożyłeś przypadkowo kilku zamówień na ten sam produkt. Co kilka dni anulujemy nieopłacone zamówienia i możliwe, że trafiło też na Twoje nieopłacone zamówienie. 

Jeżeli to sprawdziłeś i błąd jest po naszej stronie, napisz na kontakt@gugushop.pl postaramy się naprawić ten problem.

- Nie otrzymałem swojej paczki w ciągu 14 dni od zakupu. 
Napisz do nas na kontakt@gugushop.pl sprawdzimy i wyjaśnimy tę sprawę. 
 
- Chcesz dokonać WYMIANY zamówionego produktu?
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na kontakt@gugushop.pl i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany. 

- Otrzymałem niekompletne zamówienie.
W Twojej paczce brakuje zamówionego produktu? Skontaktuj się z nami jak najszybciej, naprawimy ten błąd.

- Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@gugushop.pl. W wiadomości prosimy o podanie:
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego. 
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.

- Czy będą nowe wzory?
Tak, pracujemy nad nowymi rzeczami. Pojawią się we właściwym czasie.  

- Czy wróci merch DZIECI DUCHY?

Nie, ta kolekcja była ściśle limitowana. Nie wróci już nigdy na nasz sklep.

- Czy będzie kolekcja damska?

Razem z rozwojem marki GUGU, będziemy stawiać kolejne kroki, dokładać kolejne cegiełki - jedną z nich będzie kolekcja specjalnie dla kobiet.

- Czy będzie płatność przy odbiorze?

Na razie nie przewidujemy płatności przy odbiorze. Ale rozważymy w przyszłości tę metodę płatności. Póki co - tylko przedpłata online.

- Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie: PŁATNOŚCI 

- Nie zdążyłem kupić interesującego mnie przedmiotu, czy jest szansa, że pojawi się ponownie w sklepie?
Jeżeli chodzi o merch "DZIECI DUCHY" to nie. Ciuszki z kolekcji "GUGU" niebawem ponownie trafią na sklep. Pojawią się również nowe wzory i ubrania.

-  Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.

Prosimy o kontakt przez kontakt@gugushop.pl, zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).

- Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?

Prosimy  nie dzwonić z takimi pytaniami. :)

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter, grupę na FB, Instagram czy profil na FB.

→ FACEBOOK GUGU

→ INSTAGRAM GUGU

→ GRUPA GUGU

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium