
czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
- Chcesz dokonać WYMIANY zamówionego produktu?
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na [email protected] i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany.
- Otrzymałem informacje o ANULOWANIU zamówienia.
Jeśli otrzymałeś takiego maila to sprawdź, czy nie złożyłeś przypadkowo kilku zamówień na ten sam produkt. Co kilka dni anulujemy nieopłacone zamówienia i możliwe, że trafiło też na Twoje nieopłacone zamówienie.
Jeżeli to sprawdziłeś i błąd jest po naszej stronie, napisz na [email protected] postaramy się naprawić ten problem.
Napisz do nas na [email protected] sprawdzimy i wyjaśnimy tę sprawę.
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na [email protected] i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany.
- Otrzymałem niekompletne zamówienie.
W Twojej paczce brakuje zamówionego produktu? Skontaktuj się z nami jak najszybciej, naprawimy ten błąd.
- Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy: [email protected] W wiadomości prosimy o podanie:
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego.
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.
- Czy będą nowe wzory?
Tak, pracujemy nad nowymi rzeczami. Pojawią się we właściwym czasie.
- Czy wróci merch DZIECI DUCHY?
Nie, ta kolekcja była ściśle limitowana. Nie wróci już nigdy na nasz sklep.
- Czy będzie kolekcja damska?
Razem z rozwojem marki GUGU, będziemy stawiać kolejne kroki, dokładać kolejne cegiełki - jedną z nich będzie kolekcja specjalnie dla kobiet.
- Czy będzie płatność przy odbiorze?
Na razie nie przewidujemy płatności przy odbiorze. Ale rozważymy w przyszłości tę metodę płatności. Póki co - tylko przedpłata online.
- Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie: PŁATNOŚCI
- Nie zdążyłem kupić interesującego mnie przedmiotu, czy jest szansa, że pojawi się ponownie w sklepie?
Jeżeli chodzi o merch "DZIECI DUCHY" to nie. Ciuszki z kolekcji "GUGU" niebawem ponownie trafią na sklep. Pojawią się również nowe wzory i ubrania.
- Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.
Prosimy o kontakt przez [email protected], zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).
- Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?
Prosimy nie dzwonić z takimi pytaniami. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter, grupę na FB, Instagram czy profil na FB.