gugushop.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

📧 -5% kupon rabatowy za zapis na NEWSLETTER! 📰

📢 Sprawdź wyjątkowe oferty w zakładce PROMOCJE! 🏷️💲

Plakaty GUGU w wyjątkowych cenach. 🏷️ Wybierz wzór dla siebie! 🔥

📦 Od 300zł z kodem DOSTAWA przysługuje Ci darmowa dostawa Paczkomatami InPost 24/7! 🔥

FAQ

czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: 

 

Chcę dokonać WYMIANY zamówionego produktu.

Nie dokonujemy wymiany towaru na inny rozmiar / model jeżeli nie jest on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takich przypadkach oferujemy zwrot pieniędzy i zachęcamy do ponownego zakupu poprawnego rozmiaru. 

W jaki sposób i po jakim czasie pieniądze wracają na konto w przypadku ZWROTU?

Zwrot środków nastąpi maksymalnie do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki zwrotnej do sklepu GUGUSHOP. Zwrot jest dokonywany na konto, z którego było opłacane zamówienie. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.

Otrzymałem informacje o ANULOWANIU zamówienia.

Jeśli otrzymałeś takiego maila to sprawdź, czy nie złożyłeś przypadkowo kilku zamówień na ten sam produkt. Co kilka dni anulujemy nieopłacone zamówienia i możliwe, że trafiło też na Twoje nieopłacone zamówienie.

Jeżeli to sprawdziłeś i błąd jest po naszej stronie, napisz na [email protected] postaramy się naprawić ten problem.

Nie otrzymałem swojej paczki w ciągu 14 dni od zakupu.

Napisz do nas na [email protected] sprawdzimy i wyjaśnimy tę sprawę.

Otrzymałem niekompletne zamówienie.

W Twojej paczce brakuje zamówionego produktu? Skontaktuj się z nami jak najszybciej, naprawimy ten błąd.

Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?

Prosimy o kontakt mailowy: [email protected]. W wiadomości prosimy o podanie:

1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego.
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.

Czy można zapłacić przy odbiorze?

Nie akceptujemy płatności przy odbiorze. Akceptujemy tylko przedpłatę zamówień online.

Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?

Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie PŁATNOŚCI.

Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.

Prosimy o kontakt przez [email protected], zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).

Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?

Prosimy nie dzwonić z takimi pytaniami. :)
 
 

 

O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter i social media. Obserwuj GUGU na:

→ FACEBOOK GUGU

→ INSTAGRAM GUGU

→ GRUPA GUGU

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium