FAQ
czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
- Czy wrócą bluzy HOODIE GUGU, czapki GUGU?
Tak, wrócą. Regularnie uzupełniamy magazyn. Kolekcja GUGU nie jest "limitowana", jeżeli brakuje rozmiaru - oznacza że czekamy na jego dostawę
- Czy będą nowe wzory?
Tak, pracujemy nad nowymi rzeczami. Pojawią się we właściwym czasie.
- Czy wróci merch DZIECI DUCHY?
Nie, ta kolekcja była ściśle limitowana. Nie wróci już nigdy na nasz sklep.
- Czy będzie kolekcja damska?
Razem z rozwojem marki GUGU, będziemy stawiać kolejne kroki, dokładać kolejne cegiełki - jedną z nich będzie kolekcja specjalnie dla kobiet.
- Czy będzie wysyłka za granicę?
Tak, w przyszłości planujemy otwarcie granic GUGU i wysyłkę poza granice Polski.
- Czy będzie płatność przy odbiorze?
Na razie nie przewidujemy płatności przy odbiorze. Ale rozważymy w przyszłości tę metodę płatności. Póki co - tylko przedpłata online.
- Czy będą paczkomaty?
Tak. W przyszłości rozważymy też opcje innych metod dostaw, tak abyście mieli większy wybór w odbiorze swoich zamówień.
- Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie: PŁATNOŚCI
- Nie zdążyłem kupić interesującego mnie przedmiotu, czy jest szansa, że pojawi się ponownie w sklepie?
Jeżeli chodzi o merch "DZIECI DUCHY" to nie. Ciuszki z kolekcji "GUGU" niebawem ponownie trafią na sklep. Pojawią się również nowe wzory i ubrania.
- Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@gugushop.pl. W wiadomości prosimy o podanie:
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego.
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.
- Czy będzie możliwość ponownego kupienia płyty "DZIECI DUCHY"?
Tak, niedługo w Naszym sklepie pojawi się taka możliwość.
- Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.
Prosimy o kontakt przez kontakt@gugushop.pl, zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).
- Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?
Prosimy nie dzwonić z takimi pytaniami. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter, grupę na FB, Instagram czy profil na FB.