FAQ

czyli ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:


- Chcesz dokonać WYMIANY zamówionego produktu?
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na [email protected] i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany. 

- Otrzymałem informacje o ANULOWANIU zamówienia.

Jeśli otrzymałeś takiego maila to sprawdź, czy nie złożyłeś przypadkowo kilku zamówień na ten sam produkt. Co kilka dni anulujemy nieopłacone zamówienia i możliwe, że trafiło też na Twoje nieopłacone zamówienie. 

Jeżeli to sprawdziłeś i błąd jest po naszej stronie, napisz na [email protected] postaramy się naprawić ten problem.

- Nie otrzymałem swojej paczki w ciągu 14 dni od zakupu. 
Napisz do nas na [email protected] sprawdzimy i wyjaśnimy tę sprawę. 
 
- Chcesz dokonać WYMIANY zamówionego produktu?
Skontaktuj się z nami mailowo - napisz na [email protected] i wyślemy wtedy instrukcję co należy zrobić, aby dokonać bezproblemowej wymiany. 

- Otrzymałem niekompletne zamówienie.
W Twojej paczce brakuje zamówionego produktu? Skontaktuj się z nami jak najszybciej, naprawimy ten błąd.

- Złożyłem i opłaciłem zamówienie, jednak rozmyśliłem się i chcę otrzymać zwrot wpłaconych środków, co mam zrobić?
Prosimy o kontakt mailowy: [email protected] W wiadomości prosimy o podanie:
1. Numeru zamówienia.
2. Numeru konta bankowego. 
3. Danych właściciela konta, na który mamy zrobić ZWROT.

- Czy będą nowe wzory?
Tak, pracujemy nad nowymi rzeczami. Pojawią się we właściwym czasie.  

- Czy wróci merch DZIECI DUCHY?

Nie, ta kolekcja była ściśle limitowana. Nie wróci już nigdy na nasz sklep.

- Czy będzie kolekcja damska?

Razem z rozwojem marki GUGU, będziemy stawiać kolejne kroki, dokładać kolejne cegiełki - jedną z nich będzie kolekcja specjalnie dla kobiet.

- Czy będzie płatność przy odbiorze?

Na razie nie przewidujemy płatności przy odbiorze. Ale rozważymy w przyszłości tę metodę płatności. Póki co - tylko przedpłata online.

- Czy istnieje możliwość płatności przelewem tradycyjnym?
Nie. Nie akceptujemy płatności przelewami tradycyjnymi, dla ułatwienia i przyśpieszenia procesu płacenia jak i zwrotów. Oferowane przez nas płatności znajdziesz na podstronie: PŁATNOŚCI 

- Nie zdążyłem kupić interesującego mnie przedmiotu, czy jest szansa, że pojawi się ponownie w sklepie?
Jeżeli chodzi o merch "DZIECI DUCHY" to nie. Ciuszki z kolekcji "GUGU" niebawem ponownie trafią na sklep. Pojawią się również nowe wzory i ubrania.

-  Złożyłem zamówienie, wpłaciłem wymaganą kwotę, ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej ani potwierdzenia zakupu.

Prosimy o kontakt przez [email protected], zweryfikujemy wówczas to zamówienie. Prosimy też, aby sprawdzić pocztę (w tym folder SPAM).

- Czy mogę prosić Szpaka do telefonu?

Prosimy  nie dzwonić z takimi pytaniami. :)

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

O wszystkich nowościach, nowych metodach płatności, nowych możliwościach wysyłki będziemy informować Was przez newsletter, grupę na FB, Instagram czy profil na FB.

→ FACEBOOK GUGU

→ INSTAGRAM GUGU

→ GRUPA GUGU

 

SPRAWDŹ JESZCZE INNE NASZE PRODUKTY:
koszulka esceh "dbpm" fioletowa
koszulka esceh "dbpm" fioletowa
109,99 zł
hoodie "GHOST TOWN"
hoodie "GHOST TOWN"
269,99 zł
27.FUCKDEMONS "NIC SIĘ NIE STAŁO"
27.FUCKDEMONS "NIC SIĘ NIE STAŁO"
39,99 zł
szt.
skarpetki "SCARYFACES" GUGU
skarpetki "SCARYFACES" GUGU
29,99 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium