Przejdź do głównej treści

Aktywacja konta GUGU 3.0

Nasz sklep został przeniesiony na nową, ulepszoną platformę. Ze względów bezpieczeństwa, użytkownicy posiadający konto w poprzedniej wersji sklepu muszą je ponownie aktywować, aby móc się zalogować i składać zamówienia.

Jak aktywować konto?

  1. Przejdź na stronę logowania i wybierz "Aktywacja konta".
  2. Wpisz adres email, który używałeś(-aś) do logowania w naszym sklepie i naciśnij "Zatwierdź".
  3. Na twoją skrzynkę e-mail przyjdzie wiadomość o tytule "Aktywacja konta klienta".
  4. Kliknij w link w wiadomości.
  5. Na nowo otwartej karcie ustaw nowe hasło.
  6. Gotowe! Twoje konto jest już aktywne i gotowe do użycia.

Nie otrzymałeś(-aś) wiadomości?

  • Sprawdź folder SPAM lub OFERTY w swojej skrzynce.
  • Lub spróbuj się zalogować: Logowanie.

W razie pytań lub problemów – skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@gugushop.pl.

Dziękujemy za zrozumienie i cieszymy się, że jesteś z nami! ❤️