Aktywacja konta GUGU 3.0
Nasz sklep został przeniesiony na nową, ulepszoną platformę. Ze względów bezpieczeństwa, użytkownicy posiadający konto w poprzedniej wersji sklepu muszą je ponownie aktywować, aby móc się zalogować i składać zamówienia.
Jak aktywować konto?
- Przejdź na stronę logowania i wybierz "Aktywacja konta".
- Wpisz adres email, który używałeś(-aś) do logowania w naszym sklepie i naciśnij "Zatwierdź".
- Na twoją skrzynkę e-mail przyjdzie wiadomość o tytule "Aktywacja konta klienta".
- Kliknij w link w wiadomości.
- Na nowo otwartej karcie ustaw nowe hasło.
- Gotowe! Twoje konto jest już aktywne i gotowe do użycia.
Nie otrzymałeś(-aś) wiadomości?
- Sprawdź folder SPAM lub OFERTY w swojej skrzynce.
- Lub spróbuj się zalogować: Logowanie.
W razie pytań lub problemów – skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@gugushop.pl.
Dziękujemy za zrozumienie i cieszymy się, że jesteś z nami! ❤️